خدمات میکروسکوپ سه بعدی در شرق تهران

میکروسکوپ سه بعدی ، دستگاهی تخصصی در زمینه دندان‌پزشکی است که مهارت متخصص درمان ریشه ( اندودنیست‌ها ) را در مشاهده جزئیات خارج از دسترس دهان و دندان، افزایش می‌دهد. خدمات میکروسکوپ سه بعدی در واقع با ایجاد یک دید سه بعدی موجب میشود متخصص درمان ریشه به خوبی عمق کانال ریشه را بررسی کرده و درمان بهتری ارائه دهد. خدمات میکروسکوپ سه بعدی در شرق تهران در مرکز جامع اندو دکتر دادگر انجام می شود.

میکروسکوپ سه بعدی چیست ؟

میکروسکوپ سه بعدی موجب می‌شود دور از دسترس‌ترین جزئیات ریشه و یا آسیب‌های دهان و دندان، به راحتی توسط متخصصین اندو قابل رویت باشد. اینگونه با خیالی راحت و با کم‌ترین آسیب و درد، دندان بیمار مداوا خواهد شد. استفاده از این تجهیزات تخصصی علاوه بر گذراندن آموزش‌های لازم توسط دندان‌پزشکان ریشه نیازمند مهارت و تجربه‌ بالایی خواهد بود.

زمانی که عفونت به ریشه دندان می‌رسد، چاره‌ای باقی نمی‌ماند جز درمان ریشه دندان. عصب کشی از پیچیده‌ترین شاخه‌های دندان‌پزشکی است که نیازمند هوش، دقت و همچنین مهارت بالای متخصص درمان کانال ریشه است.

میکروسکوپ سه بعدی دندانپزشکی

میکروسکوپ‌های سه بعدی دستگاه‌هایی کاربردی هستند که یک دید سه بعدی و واقعی همراه با امکان تشخیص عمق، به دندانپزشک می‌دهند. این ابزارهای جدید، عملکرد اندودنتیست‌ها را در مشاهده کوچکترین جزئیات داخلی کانال ریشه دندان بیمار تقویت می‌کند. این تکنولوژی هم در زمینه تشخیص بیماری و هم در زمینه درمان بسیار مفید است.

کاربرد خدمات میکروسکوپ سه بعدی

بزرگنمایی سه بعدی ابزاری کاربردی برای درمان تخصصی ریشه دندان است که کمک چشمگیر در موفقیت‌های درمان مشکلات دندان را مدیون اختراع این تکنولوژی خاص هستیم.

درمان ریشه و جراحی اپیکواکتومی با میکروسکوپ سه بعدی پر اهمیت‌ترین و مهم‌ترین خدماتی است که این تکنولوژی برای درمان دندان به ارمغان آورده است. همانطور که از نام این ابزار دندان‌پزشکی پیدا است، از آن به منظور بزرگنمایی و زوم دقیق در دندان پزشکی استفاده می‌شود. زوم این دستگاه تا بزرگنمایی ۴۰۰ برابر بیشتر از یک چشم غیر مسلح است.

مشاوره و دریافت خدمات میکروسکوپ سه بعدی در شرق تهران

دکتر دادگر متخصص درمان ریشه دندان (متخصص اندو)، دارای یکی از مجهز ترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی جامع درمان های اندو ( درمان ریشه دندان ) در شرق تهران است. شما می توانید برای دریافت نوبت و اطلاع از خدمات میکروسکوپ سه بعدی با شماره های زیر تماس بگیرید.

هدف از استفاده از بزرگنمایی سه بعدی در درمان ریشه

  • انجام جراحی ها در سطح میکرو
  • به حداقل رساندن میزان خسارت و آسیب به بیمار
  • افزایش دقت و کیفیت درمان
  • کاهش زمان درمان و بهبودی بیمار

 

درون کانال ریشه با میکروسکوپ سه بعدی

 

درمان ریشه با خدمات میکروسکوپ سه بعدی در شرق تهران

سال‌ها است که روش‌های سنتی جای خود را به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته علوم دندان داده‌اند. یکی از دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین این ابزار‌ها که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است، میکروسکوپ سه بعدی است.

بسیاری از جزئیات داخل دهان و کانال ریشه دندان از دید دندان‌پزشکان مخفی است و نیازمند چشمان تیزبین است. اما گاهی با وجود این بینایی و دقت چشمگیر بدون حضور دستگاه‌های بزرگنمایی این شرایط برای درمان فراهم نیست.

فواید وجود بزرگنمایی سه بعدی در درمان ریشه دندان:

  • بزرگنمایی و تشخیص بهتر آسیب دندان
  • افزایش دقت و راحتی کار متخصص اندو
  • یافتن کانال‌های خارج از دسترس و مخفی
  • نتایج بهتر و موفقیت‌آمیز‌تر
  • تشخیص و درمان به موقع ناهنجاری‌های کوچک
  • افزایش سرعت کار و مراحل درمان

میکروسکوپ سه بعدی

 

اگر درمان ریشه با میکروسکوپ سه بعدی انجام نشود چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟

این تکنولوژی ویژه برای هر متخصص اندویی سرشار از مزیت است. آن‌ها قادر خواهند بود از این روش برای پیمایش هریک از ریشه‌ها و کانال‌های پیچیده و مخفی دندان استفاده کنند. اگر کانالی از قلم بیفتد و از دید خارج بماند، به معنای حل نشدن کامل عفونت دندان و در نتیجه نیاز مجدد بیمار به درمان ریشه است. همچنین در برخی مواقع موجب از دست رفتن دندان طبیعی بیمار می‌شود.

عصب کشی در مرکز درمان های اندو دکتر دادگر

برای درمان ریشه دندان خود با میکروسکوپ سه بعدی در مرکز جامع درمان های اندو دکتر دادگر واقع در شرق تهران کافی است با شماره های ما تماس بگیرید.

عصب کشی در کلینیک دندان پزشکی در تهرانپارس

کلینیک دندان پزشکی دکتر دادگر از مجهز ترین و بهترین کلینیک های دندان پزشکی در شرق تهران در موارد لازم از میکروسکوپ سه بعدی استفاده می کند. برای درمان ریشه دندان خود با میکروسکوپ سه بعدی در مرکز جامع درمان های اندو دکتر دادگر واقع در شرق تهران کافی است با شماره های ما تماس بگیرید.