متخصص اندو (درمان ریشه)

متخصص اندو یا اندودنتیست، دندان‌پزشک متخصص و ماهری است که در زمینه تشخیص درد دندان، میزان آسیب آن و همچنین انجام کامل مراحل درمانی مربوط به کانال ریشه تخصص ویژه را در دانشکده تخصصی دندان‌پزشکی کسب کرده است.متخصص درمان ریشه به طور تخصصی و حرفه‌ای در زمینه استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته دندان‌پزشکی مانند تصویربرداری دیجیتال و میکروسکوپی سه بعدی، اولتراسونیک و غیره… آموزش دیده است. یک اندودنتیست مهارت بالایی در حیطه تخصصی تشخیص آسیب ریشه، ارزیابی، تصمیم گیری و تجزیه و تحلیل مراحل درمان ریشه دارد.

درمان گر های ریشه دندان (یا اندودیست ها یا اندوتراپیست ها ) چه کسانی هستند؟

درمان ریشه درمانی است که به محفظه داخل ریشه دندان مربوط می شود و هنگامی که میکروب ها وارد دندان و کانال آن می شوند ضایعاتی درست می کند که باعث از بین رفتن کانال ریشه و بافت های اطراف استخوان می شوند . درمان گر های ریشه دندان (یا اندودیست ها یا اندوتراپیست ها ) چه کسانی هستند؟ کسانی که کارشان مربوط به هر فرمی از درمان ریشه دندان است . هم در جهت درمان درد ها و عفونت های کانال ریشه اقدام می کند و هم در جهت تکامل دندانی که ریشه آن دچار مشکل شده است . ما در کلینیک دکتر دادگر منتظر حضور گرم شما هستیم تا مشکلات ریشه دندان شما را به بهترین شکل درمان کنیم . شما برای مشاوره و و رزرو وقت می توانید با شماره های زیر در تماس باشید ۰۲۱-۷۶۷۰۵۰۰۳ – ۰۹۱۲۰۰۴۷۹۴۶

 

نجات دندان‌های طبیعی بیمارش، مهم‌ترین هدف هر متخصص اندودانتیکس

نخستین سوالی که ذهن بیماری که درد وحشتناک دندان را تحمل می‌کند، درگیر می‌کند این است که آیا می‌توان اطمینان حاصل کرد که پس از مراجعه به دندان‌پزشک متخصص اندو دردم کاهش ‌یابد؟ پاسخ بسیار ساده است، اگر در انتخاب متخصص اندودانتیکس دقت کافی را به خرج دهید. می‌توان گفت شروع درمان ریشه دندان توسط یک اندودنیست با‌تجربه یعنی پایان درد دندان‌ها.

اندودنتیست‌ برای راحتی و اطمینان از نتیجه رضایت‌بخش و طول درمان بیمارانش از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنیک‌های تخصصی استفاده می‌کند. متخصصین اندو با ‌مهارت‌ترین دندان‌پزشکان درباره تشخیص درد و استفاده مناسب از دستگاه‌های فوق پیشرفته هستند. اینگونه بیمار بدون اضطراب و با کمترین احساس درد برای همیشه از درد دندان آسیب دیده نجات می‌یابند.

 

دکتر دادگر - متخصص اندو

چرا بهتر است به یک متخصص اندو برای درمان کانال ریشه دندان مراجعه کنیم؟

درمان کانال ریشه هم توسط دندان پزشکان عمومی و هم توسط متخصصین اندو انجام می‌شود. با این تفاوت که دندان‌پزشکان عمومی ممکن است در طول روز ۲ عمل درمان ریشه انجام دهند اما متخصص اندودانتیکس است ۲۰ درمان را پشت سر بگذارند.

توجه به این تعداد به آن معنا است که ایشان علاوه بر مهارت تخصصی اندودنتیکس (اندودنتیکس یک تخصص ویژه کانال ریشه در دندانپزشکی است) در زمینه کانال ریشه تجربه بیشتری نیز برای ارائه خدمات با کیفیت‌ بالاتری نیز دارا هستند. همچنین در صورت بروز مشکل و یا شکستگی فایل عصب‌کشی قبلی تنها اندودنتیست‌ها هستند که با کمک دستگاه پیشرفته بزرگنمایی و اولتراسونیک به راحتی مجاری کانال ریشه را رویت و بهبود می‌بخشند.

کار متخصص اندو چیست؟

دندان‌ پزشکان متخصص اندو پیچیده‌ترین عملیات مربوط به بهبود ریشه دندان را بر عهده دارند. از جمله :

  • درمان کانال ریشه
  • جراحی ریشه
  • روش‌های تخصصی نجات دندان
  • ترمیم فایل شکسته شده عصب‌کشی قبلی و ترمیم مجدد ریشه
  • از بین بردن عفونت‌های عمیق ریشه

مشاوره و رزرو وقت برای درمان ریشه دندان در شرق تهران

دکتر دادگر متخصص درمان ریشه دندان (متخصص اندو)، دارای یکی از مجهز ترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی جامع درمان های اندو ( درمان ریشه دندان ) در شرق تهران است. شما می توانید برای دریافت نوبت و اطلاع از نحوه درمان ریشه با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

تفاوت متخصص اندو با دندان‌‌پزشکان عمومی در چیست؟

اندودنتیست‌ها همانند تمامی دندان‌پزشکان در رشته دندان‌پزشکی عمومی تحصیل نموده‌اند. با این تفاوت که آنها برا گذراندن دوره‌های فراتر و تخصصی‌تر دو الی سه سال در دانشکده‌های تخصصی دندان‌پزشکی در زمینه درمان ریشه ادامه تحصیل داده‌اند.

متخصص درمان ریشه از تخصص و مهارت بالاتری نسبت به سایر دندان‌پزشکان عمومی برخوردار هستند. همچنین توانایی و تجربه کافی در ارائه خدمات تخصصی اندو با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا را دارا هستند.

آنها از تصویربرداری پیشرفته با میکروسکوپ سه بعدی برای تجسم پیکر‌بندی کانال‌های پیچیده، استفاده می‌کنند. از این میکروسکوپ‌های تخصصی برای محل شکستگی‌های میکرو و کانال‌های کلسیفیه (calcified) شده استفاده می‌شود. همچنین دیگر ابزارهای تخصصی مانند اولتراسونیک، روتاری اندو و اپکس فایندر، از جمله تجهیزات یک متخصص اندو است.

چگونه می‌توان عمر دندان طبیعی را افزایش داد؟

در اکثر مواقع می‌توان دندان طبیعی را تا سنین کهنسالی نیز مجددا احیا نمود و زنده نگه داشت. تنها فردی که توانایی آن را دارد که تا آخرین لحظات از دندان طبیعی شما در برابر عفونت محافظت کند کسی نیست جز یک دندان‌پزشک متخصص درمان کانال ریشه. به همین دلیل متخصص اندو با افتخار عنوان نجات دهنده دندان را به خود اختصاص داده‌‌اند.

متخصص اندو در تهرانپارس

درمان ریشه از جمله خدماتی است که در کلینیک دندان پزشکی دکتر دادگر توسط متخصص اندو انجام می شود. برای رزرو وقت کافیست با ما در تماس باشید.

متخصص اندو در شرق تهران

همان طور که گفته شد متخصص اندو از تخصص و مهارت بالاتری نسبت به سایر دندان‌پزشکان عمومی برخوردار هستند. لذا اگر بدنبال بهترین متخصص اندو در شرق تهران هستید کافیست برای رزرو وقت در مرکز درمان های ریشه دکتر دادگر با ما در تماس باشید.